Forum Owczarek Podhalański Strona Główna Owczarek Podhalański
Forum miłośników rasy Owczarek Podhalański
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Owczarek Podhalański Strona Główna -> O Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafka
SuperAdmin


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 1041
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: 12 Grudzień 2009 17:42:29    Temat postu: REGULAMIN FORUM

Regulamin forum
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

UWAGA!!! Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.
1.Użytkownik w ciągu 7 dni od rejestracji jest zobowiązany do przedstawienia się w dziale Przedstawmy się- w przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte. Konto zostanie również usunięte w przypadku nie logowania się użytkownika na forum powyżej 180 dni.
2. Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum.
3. Niedopuszczalne jest podejmowanie na forum działań sprzecznych z prawem, uznanych powszechnie za naganne lub naruszających zasady Netykiety, w tym w szczególności niedopuszczalne jest:
a) umieszczanie przez użytkowników na forum treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, jak również treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, wulgarne, społecznie niewłaściwe, obrażające uczucia osób trzecich i naruszających zasady Netykiety, a także odnośników odsyłających do stron zawierających takie treści,
b) obrażania w wypowiedziach osób bądź instytucji, w szczególności innych użytkowników forum.
Również w przypadku, gdy użytkownik stwierdzi, że dana treść obraża jego lub inną osobę i czyjeś uczucia, proszę o zgłaszanie takich treści do moderacji na PW.
4.Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się błędów ortograficznych czy zasad interpunkcji, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały.
Drogi Użytkowniku, zakładając nowy temat:

a) Sprawdź czy ktoś nie zrobił tego wcześniej, jeśli
znajdziesz temat to go kontynuuj, nie zakładaj nowego - gdyż zostanie on usunięty.
b) Precyzuj tytuł zakładanego przez Ciebie tematu, Unikaj, tytułów, "Uwaga problem", "Pomocy", "Ratunku", "?", "Pytanko" - bo zostanie automatycznie skasowane.
c) Pamiętaj, aby nowo założony temat dopasować do odpowiedniego działu. Nie zakładaj tych samych wątków w różnych działach - bo wszystkie tematy wylądują w koszu, a Ty możesz dostać ostrzeżenie.
d) Zanim wyślesz wypowiedź, staraj się ją przeczytać jeszcze raz na spokojnie w celu ograniczenia literówek oraz błędów ortograficznych. Jeśli masz problemy z ortografią polecamy korzystać z Przeglądarki Firefox - ona posiada słownik - który ułatwia, pracę zarówno Tobie jak i innym czytającym Twoje wypowiedzi. Możesz też napisać wypowiedź w dokumencie tekstowym posiadającym narzędzie "ortografia", który po sprawdzeniu kopiujesz na forum. Zwróć też uwagę na punkt 4 niniejszego Regulaminu.
e) Jeśli jeszcze nie ma odpowiedzi w twoim temacie, a chcesz coś dodać to nie korzystaj z opcji "odpowiedz" tylko po prostu edytuj swoją wypowiedź.
Wyjątkiem od tej reguły jest podbijanie ważnych ogłoszeń za zgodą moderatora.
f) Nie cytuj wypowiedzi, które znajdują się bezpośrednio przed Twoją. Niedopuszczalne jest również cytowanie wypowiedzi, która składa się z więcej niż dwóch zdjęć. Ma to na celu utrzymanie przejrzystości forum.

5. Obowiązuje zakaz umieszczania tego samego postu na kilku wątkach.
6. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce lub całkowicie usuwane. Nie dotyczy działu Plotki.
7. Posty bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. Posty jednowyrazowe oraz nic niewnoszące do dyskusji typu „hi hi” (poza działami Nasze psy i Plotki) będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia!
8.Treści nie związane z tematem będą usuwane przez administrację do działu kosz.
Aby tego uniknąć - zamieszczaj swoje wypowiedzi w tematach, których one dotyczą, lub, jeśli na forum nie ma takiego tematu, załóż nowy temat.
9. Zabrania się pisania postów stanowiących ofertę rozmnażania psów nierasowych.
10.Wyzywanie, ubliżanie, zwymyślanie oraz inne przejawy bezpodstawnego chamstwa wobec innych forumowiczów będzie karane banem.
11.Forum jest miejscem wymiany poglądów i opinii. Krytyka wypowiedzi lub odmienna opinia na dany temat wymaga uzasadnienia i nie polega na obrażaniu innych użytkowników.
12.Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana. Mowa tu także o oczernianiu czy krytykowaniu Forum czy jego użytkowników na tym (w dziale innym niż O forum) czy innych forach.
13. Zabronione jest publikowanie bez zgody nadawcy otrzymywanych wiadomości prywatnych. Naruszanie powyższych zasad może skutkować przeniesieniem postu do śmietnika, jego edycją, usunięciem.
Prywatne wiadomości, noszące znamiona spamu lub zawierające obelgi, w szczególności słowa powszechnie uznane za obraźliwe mogą zostać przesłane do administracji celem ich oceny. Nadawca takich wiadomości może zostać ukarany banem.
14. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
15.Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
16.Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń .
17.W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem , a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora
18. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin.

II. PODPISY I BANNERY

a) W podpisie użytkownik forum może umieścić banner, grafikę o wielkości nie przekraczającej wymiarów: szer. 640 px, wysokość 100 px.
Łącznie podpis nie powinien przekraczać wysokości 200 px.
b) Banner i podpis nie mogą zawierać treści niezgodnych z regulaminem forum i reklamowych.
c) Umieszczenie w podpisie treści czy odnośników reklamowych wymaga każdorazowo zgody Admina.
d) Użytkownicy umieszczający w podpisach czy postach treści reklamowe bez zgody Admina będą usuwani z forum bez ostrzeżenia.
e) Podpisy i bannery hodowców i posiadaczy reproduktorów w treści mogą zawierać nazwę hodowli (reproduktora) oraz link kierujący do strony www hodowli/reproduktora.
Dodatkowe informacje (np. o miotach) zamieszczamy w przeznaczonych do tego na forum działach.

d) Zabrania się umieszczania bannerów i innych treści o charakterze reklamowym przez:
- hodowle nie zarejestrowane w ZKwP,
- inne serwisy i fora internetowe (z wyjątkiem tych dotyczących tematyki owczarków podhalańskich)
- podmioty gospodarcze - bez zgody administratora
Użytkownicy łamiący te postanowienia będą usuwani z forum bez ostrzeżenia.

III. LINKI, ARTYKUŁY, CYTATY
a)Zamieszczanie linków jest możliwe w wyznaczonych do tego działach:
- Polecane książki i serwisy www
- Zloty, szkolenia i seminaria
- Wystawy, w dziale : strony www zawierające wyniki z wystaw
- Pomoc podhalanom
- Plotki, Ogłoszenia

b) Prosimy nie używać bez przyzwolenia autora cytowanych przez Was dokumentów jako swoich własnych. Dotyczy to tekstu, grafiki i innych form informacji. Możemy wykorzystywać drobne fragmenty innych dokumentów w formie cytatu. Należy zawsze podawać źródło informacji lub nazwisko autora, szczególnie wtedy, gdy jest to większy fragment, nie jedno zdanie.
c)Wpisy z cytatami nie opatrzonymi nazwiskiem autora, jak również notoryczni "zapominalscy" będą usuwani z forum.
d)Zabronione jest zamieszczanie odnośników do stron internetowych, których zasadniczym celem jest reklamowanie pseudohodowli lub innych podmiotów działających na szkodę zwierząt.

IV. ZDJĘCIA
1.Możesz pokazać nam zdjęcie pod warunkiem, że nie przekracza 550 pikseli szerokości. Jeśli wstawisz zbyt duże zdjęcie zainterweniuje moderator i jeśli tego nie poprawisz to otrzymasz ostrzeżenie.
2.Pamiętaj, że zdjęcia autorstwa naszych użytkowników zamieszczone na forum są ich własnością! Zabrania się przeklejania ich na inne fora czy strony internetowe bez zgody autora.

V. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin(dostanie ostrzeżenie) zostaje wyrzucona z Forum.
6. Z forum może być usunięty użytkownik, jeśli:
a) jego pseudonim (nick) jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub wulgarne
b) będzie wykorzystywał forum do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam (np. innych for lub podmiotów komercyjnych)
c) będzie notorycznie obrażał innych użytkowników
d) będzie logował się pod różnymi nickami
e) nie będzie przestrzegał regulaminu
Wniosek o usunięcie użytkownika może wysunąć każdy z Użytkowników.

VI. ADMINISTRACJA - ADMINISTRATOR I MODERATORZY

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin w porozumieniu z moderatorami.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administracja nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale o Forum .
4. Administracja forum (tj. administrator i moderatorzy) są zobowiązani do dbania o przestrzeganie wymienionych wyżej zasad, a także o kulturę dyskusji. Aby uniknąć sporów wobec rozbieżności w postrzeganiu zasad regulaminu oraz dobrego smaku uznaje się, że to interpretacja administracji jest wiążąca.

5. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

6. Administracja wypełniając swoje obowiązki ma prawo ingerować w posty użytkowników (tj. zmieniać ich treść), kasować je oraz nadawać użytkownikom tzw. "ostrzeżenia". Przyjmujesz do wiadomości, że administratorzy i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba - bez powiadamiania o takim kroku.
I prosimy o respektowanie decyzji podjętych przez moderatorów i Administratora.

VII UWAGI KOŃCOWE
1. Niezastosowanie się do regulaminu skutkować będzie natychmiastowym usunięciem wpisu oraz otrzymaniem ostrzeżenia przez danego użytkownika, a w uzasadnionych przypadkach usunięciem użytkownika z forum podhalan.fora.pl
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązuje regulamin fora.pl, który akceptujesz automatycznie w momencie rejestracji na forum www.podhalan.fora.pl
http://www.fora.pl/content/pl/files/regulamin.pdf

3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15 grudnia 2009 roku.

Administratorzy i Pasterze

Wprowadzone zmiany:
12.10.2010
17.06.2014


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Owczarek Podhalański Strona Główna -> O Forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin